Известие

Collapse
No announcement yet.

Фрайлауф за алтернатора - алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Само ново,няма начин да го рециклираш.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Много полезна тема. Благодарности на колегата qwertyboy, че я повдигна. Иначе щях да си остана невежа по този въпрос.
      Не знаех, че алтернаторите на дизелите са с такава ролка. Който иска да види нагледно за какво става въпрос ето клипчета:
      http://www.gates.com/europe/oap/Cons..._features.html
      Може ли някой да каже как точно се диагностицира наличието на проблем с този съединител?

      Поздрави!

      Comment


      • #18
        Какво най често се скапва пружина някаква или лагер?Предлага ли се като резервна част?Клипчетата са много добри колега NVG
        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

        Comment


        • #19
          като гледам картинката ще да е съединителя и лагера.

          Comment


          • #20
            След като свалите ремъка,завъртете ролката на ръка,спрете рязко.И ако ротора продължава да се върти при хваната ролка,съединителя все още работи.Съответно ако се върти заедно с ролката...100лв+
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
              След като свалите ремъка,завъртете ролката на ръка,спрете рязко.И ако ротора продължава да се върти при хваната ролка,съединителя все още работи.Съответно ако се върти заедно с ролката...100лв+
              А,те тва е отговора на всички въпроси-как да се провери(на първо време)....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #22
                Ако съдя по клипчетата по горе и при работещ двигател и оптяжната ролка ако е ОК.При неработещ демфер трябва ремъка да подскача и обтяжната ролката да се опитва да го успокои.
                CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от 136 Покажи съобщение
                  Ако съдя по клипчетата по горе и при работещ двигател и оптяжната ролка ако е ОК.При неработещ демфер трябва ремъка да подскача и обтяжната ролката да се опитва да го успокои.
                  Малко ти е неразбираем поста.Кои демпфер да не работи??
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • #24
                    Този за който е темата на алтернатора.
                    CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                    Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                    Comment


                    • #25
                      Казва ,че ако ти е наред демпферната ролка ,няма да ти подскача обтяжната ролка с ремъка.....
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #26
                        CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                        Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                        Comment


                        • #27
                          Малко извън темата..... по принцип,само това ли е причината за подскачането на обт.ролка с ремъка?
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #28
                            Само при jtd моторите ли е с такъв механизъм алтернаторът? Ако да, поради каква причина ?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Колеги,
                              не знам дали обърнахте внимание, но на последния клип показаните варианти са три:
                              1. Solid Pulley - при този вариант обтяжната ролка подскача като луда. Силно непрепоръчителен!
                              2. Overrunning Alternator Pulley (OAP) - вибрациите намаляват значително, но все още ги има.
                              3. Overrunning Alternator Decouplers (OAD) - направо блага работа за тези, които го имат.
                              Някои знае ли кой вариант се слага в JTD (2 или 3). Ако ми се наложи ремонт определено бих предпочел OAD. Това би направило обтяжната ролка практически вечна.

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте колеги и аз от една седмица някаде имам много страно тракана или чукане сутрин като запаля колата и се чува някаде от към пистовия ремак или по точно долу някаде кадето е компресора на климата и е много неприятно като поработи 5 мин на място и загрее двигателя изчезва но сега като прочетох тази тема и май и аз сам от отбора на печалившите.

                                Comment

                                Working...
                                X